Sediul Central din București este alcătuit din departamente ce țin atât de zona administrativă, cât și de cea operațională a activității. Anumite departamente însă, se află la sediul firmei mamă din Germania, cum ar fi spre exemplu, departamentul de achiziții, care stabilește colecțiile de sezon pentru toate țările din grupul Deichmann. Mai jos poți afla mai multe despre departamentele din țară, iar dacă profilul tău este potrivit pentru unul dintre aceste departamente îți recomandăm să urmărești posturile vacante, pentru a afla când o poziție devine disponibilă.

Administrativ

Departamentul Administrativ cuprinde sub aceeași umbrelă Office managementul și Helpdesk-ul. Colegele de la Office oferă suport angajaților din Centrală și Magazine cu diverse rezervări și deplasări și gestionează flota auto și echipamentul IT. În plus oferă sprijin pe diverse teme, colegilor din celelalte departamente ale Centralei. În același timp, acesta este departamentul care lucrează strâns cu Centrul logistic și transportatorul nostru pentru a se asigura că toată marfa ajunge la timp și în condiții optime în magazinele noastre. Helpdesk-ul oferă asistență tehnică colegilor din magazine când aceștia întâmpină probleme cu casa de marcat și echipamentele adiacente. Ei intervin prompt pentru a asigura funcționarea optimă a echipamentelor din magazine, astfel încât colegii noștri să își poată desfășura activitatea de vânzare fără dificultăți.

Financiar-Contabil

Principalele atribuții ale Departamentului Financiar-Contabil sunt: înregistrarea în termen a tuturor operațiunilor economice în evidențe contabile (furnizori, clienți, deconturi, mijloace fixe, bănci), gestionarea lichidităților, întocmirea raportărilor lunare și anuale conform cerințelor interne și a legislației în vigoare. Menținerea unei bune relații cu partenerii comerciali pe partea de documente financiar-contabile și cu instituțiile statului reprezintă o altă sarcină importantă a departamentului. Avem colegi dedicați relației cu magazinele, care înregistrează și gestionează tranzacțiile specifice derulate în magazine și asigură buna funcționare a tuturor proceselor de ordin financiar-contabil.

Audit Intern

Pentru că ne dezvoltăm continuu, suntem foarte atenți la detalii și nu ne asumăm niciun risc. Obiectivul departamentului Audit Intern este să asigure procese sigure și eficiente. Pentru a face acest lucru, echipa vizitează frecvent magazinele pentru a analiza procesele de lucru, modul în care sunt implementate procedurile administrative, dar și pentru a cunoaște personal colegii.
Echipa departamentului îi sprijină pe colegii din vânzări în vederea îmbunătățirii rezultatelor de inventar, efectuând controale de audit, diverse activități de verificare, consultanță și școlarizare, clarificări de stocuri, precum și prin adoptarea de măsuri de siguranță (prin dispozitive tehnice sau prin agenții de pază).

Administrare Personal

Departamentul de Administrare Personal și Salarizare demarează procesul de angajare a candidaților admiși în urma procesului de selecție și recrutare și este responsabil de administrarea și gestionarea contractelor de muncă ale salariaților și a relațiilor contractuale rezultate din acestea.
Eliberează documentația necesară salariaților pentru diverse situații.
Echipa departamentului Administrare Personal se preocupă, de asemenea, de protecția salariatelor gravide la locul muncii, de sănătatea și securitatea în muncă a salariaților. Pregătește calculul salarial și efectuează viramentul drepturilor salariale.

Centrul Logistic

Centrul Logistic din București monitorizează zilnic fluxul de marfă, de la intrarea produselor în depozit și până la livrarea lor către magazine. Colegii din Centrul Logistic verifică, recepționează, pregătesc, livrează și returnează marfa pentru magazinele din România, Bulgaria și Turcia, cât și pentru magazinele Online din România și Bulgaria. De asemenea aprovizionează și francizele din Africa și Asia. Ei sunt în comunicare permanentă cu departamentele implicate în procesele logistice, cât și cu furnizorii de astfel de servicii.

Coordonare Vânzări

Departamentul Coordonare Vânzări transmite către magazinele Deichmann numeroase informări din Sediul Central cu privire la modul de aranjare a mărfii și a vitrinei, precum și alte informații relevante pentru magazine, astfel încât imaginea lor să fie una uniformă.
Se asigură, totodată, ca angajații noștri să aibă o atitudine prietenoasă, orientată către clienți prin monitorizarea lor cu ajutorul serviciului Mistery Shopping.
Nu în ultimul rând, dacă clienții noștri din magazinele Deichmann sau din Online Shop au comenzi, sugestii și reclamații, echipa Coordonare Vânzări așteptă cu drag să fie contactată.

Marketing

Departamentul Marketing are rolul de a menține compania competitivă pe piață. Responsabilitățile sunt multiple, cele mai vizibile fiind legate de activitățile de publicitate (televiziune, radio, outdoor, presă), de producție și de dotare a filialelor cu produse și materiale de promovare. Alte activități privesc pregătirea, organizarea și coordonarea deschiderilor de magazine, precum și colaborarea cu presa, dar și canalele de Social Media ale Deichmann România. Colegii din departament organizează, de asemenea, activități și evenimente diverse pentru a asigura suportul necesar Departamentului Vânzări.

Digital

Departamentul Digital/Omnichannel din cadrul companiei Deichmann este responsabil de dezvoltarea, gestionarea și optimizarea continuă a magazinului online, punând accent pe: conținutul magazinului online, mercantizarea produselor, implementarea și optimizarea de tool-uri menite să eficientizeze procesul de căutare și navigarea facilă în magazinul online, gestionarea și eficientizarea tuturor canalelor de promovare din mediul digital & email marketing, achiziția de noi clienți și fidelizarea celor existenți. Tot echipa Digital implementează și dezvoltă proiecte noi și parteneriate strategice menite să aducă un plus de valoare magazinului online.

Dezvoltare Personal

Departamentul Dezvoltare Personal este responsabil atât de recrutarea noilor colegi, de formarea și dezvoltarea lor, cât și de acele evenimente care îi aduc mai aproape de ceilalți colegi și îi fac să se simtă bineveniți și apreciați. Echipa departamentului răspunde de întreg procesul de recrutare, de la atragerea candidaților în vederea ocupării posturilor vacante, pe diferitele platforme de angajare, cât și la târguri și evenimente dedicate și până la ofertarea celor mai potriviți candidați.
Odată angajați, noii colegi sunt pregătiți pentru provocările care îi așteaptă prin programe de formare și dezvoltare potrivite profilului lor. Pe tot parcursul profesional în Deichmann acest departament oferă diferite cursuri și seminarii pentru dezvoltarea angajaților, indiferent de nivelul lor ierarhic. Încurajăm promovarea din interior și suntem permanent în căutarea talentelor din rândul propriilor angajați.

Visual Merchandising & Decorațiuni

Departamentul Visual Merchandising & Decorațiuni are ca activitate principală decorarea, respectiv amenajarea vitrinelor din centrele comerciale cu modelele de încălțăminte cele mai actuale, în funcție de sezon.
Tot echipa Deco instruiește colegii cei mai creativi din magazine și care doresc să-și exprime simțul estetic și spiritul de observație dezvoltat pentru a deveni Visual Merchandiser în filiala proprie.
Colegii din echipa Deco participă la deschiderile de magazine noi unde se ocupă de amenajarea vitrinei, decorarea rafturilor din magazin, precum și aplicarea / amplasarea diferitor autocolante necesare.

Consilier Organizațional

În compania Deichmann există o persoană neutrală și ușor de abordat în rolul de Consilier Organizațional, care la solicitare și în diverse situații, poate consilia, sprijini și ghida angajații.
Consilierul Organizațional vizitează mereu filialele pentru a cunoaște personal echipele, a iniția dialogul cu membrii acestora și a cultiva comunicarea. Toate categoriile de angajați pot apela la Consilierul Organizațional, dacă ei consideră că este nevoie de sprijin și îndrumare obiectivă, în afara colectivului din care fac parte. Toate subiectele discutate sunt tratate individual și confidențial, iar acestea pot fi: de la integrarea și formarea în echipă, până la identificarea de soluții în situațiile mai tensionate, scopul fiind acela de a avea o atmosferă plăcută în magazine și un cadru de lucru productiv.

Expansiune și Juridic

Departamentul Expansiune identifică locații și proiecte noi, analizează planurile și ofertele comerciale, monitorizează și evaluează piața imobiliară. Echipa de Expansiune are un rol important în alegerea de noi spații pentru magazinele Deichmann, adecvate standardelor noastre în centrele și galeriile comerciale existente și totodată asigură negocierea contractelor cu acestea.

În strânsă legătură cu Departamentul Expansiune lucrează Departamentul Juridic. Colegii juriști verifică și administrează contractele din perspectiva legislației aplicabile, oferă consultanță juridică necesară societății și asigură îndeplinirea tuturor formalităților legale conform normelor dreptului muncii și social, precum și aplicabilitatea riguroasă a protecției datelor.

Tehnic

Principalele activități ale Departamentului Tehnic sunt: organizarea, administrarea și implementarea proiectelor de amenajare sau reamenajare a magazinelor Deichmann, astfel încât să oferim clienților și angajaților noștri magazine moderne cu o arhitectură funcțională, la cele mai înalte standarde.
Cu aceeași dedicare, echipa departamentului se ocupă de orice situație tehnică, precum și de întreținerea și curățenia din Sediul Central și din magazinele noastre, efectuând revizii regulate, mici modificări necesare și adaptate întotdeauna legislației în vigoare, dar și dezinsecții sau deratizări.