Află mai multe despre ce înseamnă posturile din vânzări și aplică la jobul care ți se potrivește!

Asistent Vânzări

Ca asistent vânzări ești implicat în toate activitățile de vânzare din magazin. Cu sau fără experiență anterioară, vei avea ocazia să înveți retail de la zero.
Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:
• să îndrumi și să consiliezi clienții
• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare
• să lucrezi cu casa de marcat
• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinului

Dacă îți place să vezi rezultatele muncii tale și vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza, atunci alătură-te echipei Deichmann ca Asistent Vânzări!

 

Director de magazin

Căutăm persoane cu sau fără experiență dar cu dorința de a se dezvolta și a prelua în viitor managementul unui magazin. Noi te vom susține printr-un program intensiv de școlarizare și pregătire completă, în care vei învăța sistemele și procedurile Deichmann și vei cunoaște organizația.
Totul se va face prin practică și prin metode interactive. Vei avea misiuni și situații de rezolvat și o echipă alături, încă din primele săptămâni.

În perioada de pregătire de minim 3 luni, ca să-ți faci job-ul mai ușor, din bagaj nu trebuie să-ți lipsească:
• Dorința reală de dezvoltare și de a deveni un manager bun
• Abilitatea de comunicare eficientă şi relaţionare cu colegii
• Flexibilitatea de a lucra în diferite magazine în cadrul zonei de care vei aparține
• Capacitatea de a lucra și de a te integra în echipe noi
• Orientarea către clienți și nevoile lor
• Asumarea responsabilității, implicare și seriozitate
• Capacitatea de a face față momentelor tensionate cu clienții în perioadele aglomerate
După perioada de pregătire vei descoperi că ai nevoie și de:
• Plăcerea de a forma echipe și a inspira oameni
• Capacitatea de organizare şi coordonare a activităților din magazinul pe care îl vei prelua
• Flexibilitate în gândire şi putere de decizie
• Proactivitate și o atenţie distributivă pentru ca magazinului condus de tine să nu îi lipsească nimic
• Rezistenţa la sarcini repetitive şi stres

Odată cu preluarea conducerii unui magazin Deichmann vei fi responsabil de administrarea acestuia şi vei organiza activităţile în vederea atingerii obiectivelor și targetelor de vânzări. Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei vor face parte de asemenea din aria ta de responsabilități. Vei fi implicat activ în urmărirea creşterii vânzărilor acționând ca un membru activ al echipei de vânzări. Vei avea rolul important de a coordona, conduce şi motiva angajaţii din subordine și vei fi implicat în procesul de formare, instruire şi evaluare al acestora.
De asemenea vei fi responsabil de gestionarea şi planificarea bugetului de personal.

Job-ul care îți dă motive să rămâi!

Munca și implicarea ta vor fi răsplătite prin:
• stabilitatea și grija pe care ți-o vom purta
• satisfacția că zi de zi dezvolți ceva la tine
• ușurința cu care îți vezi rezultatele muncii tale
• faptul că vei învăța cum să fii total independent
• procese și proceduri clare pentru a-ți fi ușor să faci tot ce ai de făcut
• o echipă și un manager, care te va ghida și va fi acolo pentru a te ajuta și a face ziua mai ușoară și mai frumoasă
• modul în care vei fi apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza
• numeroase alte beneficii despre care poți afla aici.